Merhaba anneler ilk ay bebegim 1500 gr civarı kılo aldı yarın doktor kontrolümüz var 2.ayı bitmiş olacak kılosunu öğrencegız. Bebegim basta da 5 dakka 10 dkka emip bırakan bir bebek ti ama ilk ay guzel kılo aldı bh ay sanrım 1000-1200 gr civarı aldı sütüm tazzikli gelirdi göğüslerim hep sertlsrdı 1 saat içinde bile. Şimdi daha uzun saatlerde oyle oluyo ve oglum ilk emdgnde cok hızlı emiyo 5 dakka falan sonra agzna süt sızdgnda emiyo. Göğsüm yumusak olunca sanki emmek istemiyor. Sizn bebeklerniz kac dakka kac saate bir emiyo Bn her huyszlndagnda veryrm meme 3 dkka 5 dkka sürekli emzirmeye calsyrm ama artık 3-4 saat olmadan ackmıyo sanrm ozamn 15 dkka faln emiyor. Göğsüm yumusakken agzna sıznca emiyo aktif emmiyor oyle sürekli. Sizlerin emzirme süreniz nasıl gecıyor. Tazzik azalınca normal emzrme nasıl oluyo bilemedim bir turlu süt innce emiyo sonra duruyo inince birdaha derken 1 saati buluyo ama aktif emmesi azdır yani