Bugün kızıma 2 yaş aşısı yani hepatit a aşısı yaptırdım. Eve geldim ve foruma girdim, günlük bilgilendirmeler oluyor ya, orda aşının sol bacaktan yapılacağını yazdığını gördüm, ancak benim kızıma sağ bacaktan yapıldı. Doktora mesaj attım sordum tabii ki, ama henüz cevap gelmedi, sizlerden de bilgi almak istedim. Bebeklerinize 2 yaş aşısı nerden yapıldı ?