Merve2017 Arkadaşlar bebeğim 5 ay 18 günlük saat başı uyanıp emmek istiyor etrafımdaki bir çok kişi doymadığından dolayı sürekli uyanıyordur diyor Ayına çok az kaldı gece maması vermelimiyim sizce ya da ne vermeliyim
TanemAkay Merve2017 5 ay atağındayız bizimki de 5 ay 14 günlük ne kendi uyudu ne de beni uyuttu gece huysuzluk ediyorlar ama geçecek ❤️
peksokomelli Merve2017 biz 8. Ayı bititcez gece maması da versem yine de uyanıyor. Bazen saatte bir bazen 2 saatte bir. Mutlaka uyanıyor emiyor. Üşüse, sıcak gelse, uykusu hafif dağılsa, biryeri kaşınsa.. Yani sebep çok. Her türlü uyanıyorlar.
Busra- Merve2017 tabiki vermelisin canım . B3nim oğlum da 5 ayını bitirdi .gece yatmadan 150 cc mama veriyorum 4 saat sonra falan o uyanmadan alıp emziriyorum böylelikle geceyi sorunsuz hallediyoruz . Emerek uyuyunca doymadan uyuyordu ve hemem uyanıyordu ben çözümü gece mama vererek buldum. Sabaha karşı da emziriyorum
Buglemmmm Merve2017 11 aylk olcaz bizde bu ara oyleyz ataktandır cnm 3 gündür nerdeyse hic uyumuyorum
Merve2017 TanemAkay inş 4. Ayda bu ataklar oldu Ayda düzelir dedim ama yine aynı uykusuzluk beni daha çok yoruyor 😢
TanemAkay Merve2017 aynı durumdayım emin ol bende kendimi kötü hissediyorum. İnt araştırmadığım izlemediğim video kalmadı uyku sorunu için ama çözüm yok çekeceğiz.
Merve_meva68 Aynı durumu yaşadım ne zaman 5. Aynına girdi gece uykusuzluk bazende sık sık uyanma 8. Aya girdik hala aynıyuz cevremde oyle derdi mama ver doymuyor ama malesef hiç bisey fayda etmedi bna iyice alıştı her saat emmiyr yan yana yatiyrz artk bazen 1 yaşına girsin kesecem memeden diyrm sonrada kiyamiyrn öyle boyoe gciyr zaman annelik cok ça sabir çok emek 😍😎
Merve2017 Buglemmmm Busra- peksokomelli Merve_meva68 gece mama vermeyi de denedim SMA aldık ama yüzünde kızarıklıklar oluştu bıraktım vermeyi zaten mamayı da severek yemedi hep emmek istiyor emzirmekten şikayet etmiyorum ama yoruldum sürekli emmek istiyor saat başı
Ogretmen34 Merve2017 4aylik kizim var saat başı o da uyanıyor bende uykusu bölünmesin diye mama veriyorum bazen de sagdiğım sütü ama yinede uyanıyor