Alpiskomm canım yenidoğanda gayet normal bizimde ergenlik sivlcesi gibiydi doktor yenidoğan aknesi dedi giydirdiğimiz kıyafetler deterjanla yıkanıyo cildine değiyo hepsini yabanci cisim olarak algılıyo cildi dedi bi krem verdi 5 günde kalmadı bişey geçiyo merak etme çok normal ben bide zeytinyağı sürüyodum çok iyi geldi