Mervmihrmh Kizlar herkese selam bebeğim 3 ay 25 günlük kucagina aldiginda hemen ayaklarini dikiyor üstüne durmak istiyor cok hareketli bnde yureteç e koyarim herlade kaçinci ayda koydunuz merak ediyorum bir de herhangi bir zararini goren oldu mu ?
elifiii Mervmihrmh yürüteç hiç önerilmiyor. Hem bacak kalça ve ayak taban saglıgı ve de güvenlik gerekçesiyle güvenli değil.
Selinglr Mervmihrmh bende önermıyorm canm yurutec onu alıcagına guzel bir oyun halısı al minderli buyuk ustune koy debelensın oynasın 👍 ama illa koyacaksan 7 ayda koyabılıyorsun
Mervmihrmh Bebibebi şuan koymayi düşünmüyorum da ilerisi icin kaç ayinda koyabilirim diye düşündüm tesekkur ederim
birboncukannesiiii Mervmihrmh dr lar kanguruya bile 4.ayda önce sokmayın diyo. 6/7aydan sonra günlük 15/20dk ile durması daha iyi bence. Zaten sağlıklı bulunmuyo özellkle erkk bebekleri için. benim kızda durmuyo hiç ama düşünmüyorum yürüteci. Yaza 7/8aylık gibiyken kemerli bisiklek alıp onunla gezirmeye düşünüyorum
Dorukmomy Mervmihrmh yürütec yerine hoppala daba iyi diyorlar ama bilmiyorum doktorunuza danışın isterseniz. Biz 5.5 aylığız hala kullanmayı düşünmüyorum nasip olursa Direk yürüme arkadaşı alıcam
Hsrt54 6 aylikken koymaya başladım ama çok deyil suan 7 aylik günde 2 3 kez 10 15 dk anca koyuyorum basmayi ögrensin diye. Doktorlar onermiyo ama basmayı ögrensin diye az az koyuyorum
Mervmihrmh Hsrt54 ya bnde onerilmedigini biliyorum zatn cok degil az koyarim doye dusundum nebilim kullananlar da hiç-bir sikint8 olmadi diyor 🤷♀️
Hsrt54 Mervmihrmh 10 15 dk kadar koy bisey olmaz allahın izniyle yegenlerimi hep koydular hemde uzun uzun sürelerle. Bende koyuyorum ve cok hosuna gidiyo basmayada basladi adım atmaya basladi
defnemilam Mervmihrmh ben yurutec almadim tanidigim hoppala verdi hoppalaya 6. ayda koydum basta kisa kisa simdi baya bir egleniyor hem sabit oldugu icin takip etmeme gerek yok ziplayip duruo