Kızlar selam. Benim kız (15 aylık) bu aralar pek fazla uyuyor. Oldum olası uykuyu seven bi bebekti. Sabah 9-9:30 gibi kalkıyor. Öğlen 12-1 arası yatıp 3 saat uyuyor. Sonra akşam 6 gibi tekrar uyumak istiyor ama uyutmuyorum tek uykuya düşürmeye çalışıyorum çünkü. Fakat sonra gece 12-12:30a kadar oynamak istiyor. Dalarken de zorlanıyor haliyle yorgun olduğu için mızırdıyor.
Bu arada yaklaşık bikaç haftadır böyle. Önceden 10 gibi uyur,sabah 7-8 gibi kalkardı. İki kez uyurdu gün içinde. Ama şimdi hem geç yatıyor öğlen uykusuna hem de çok uzun uyuyor o yüzden bi daha yatırmıyorum.
Şöyle bir düzenimiz var.
Sabah kalkar,acıktığı için sinirli olur. Mama yer. Sonra ben kahvaltı hazırlarım benimle birlikte biraz yer işte yumurta,peynir domates salatalık vs. Sonra uykusu gelince mama ister yine. Mamayla uykuya geçiyor. Uyandıktan sonra işte bazen çorba veririm bazen yoğurt ve yemek falan. Sonra akşam babası gelince de bizimle masada normal yemek yer. Sonrasında meyve,kuruyemiş vs atıştırır biz ne yiyosak onu istiyo çünkü. Gece uykuya geçerken de mama ister yine. Bu şekilde bana niye yetersiz besleniyormuş gibi geliyor anlamıyorum. Çok uyuduğu için mi öyle hissediyorum anlamadım. Yeterli mi sizce bu şekilde beslenmesi?