Merhaba arkadaşlar
ben bebeğimi 6 aylık sütten kesmek zorunda kaldım devam sütü içirmeye çalışıyorum içmiyor. Kaşıkla denedim su bardağı ile denedim biberonla denedim olmuyor içine vanilya özü ekledim içmedi başka ne deneyebilirim neden içmiyor lütfen bilgisi olan yazsın
teşekkürler