Busegokce mom20 genelde aynada kahkaha atıyoruz biz, kamera açıldığında da bir sasiriyor kalakaliyor tripli bir bebe🥶
Medine_1992 Busegokce ya sen ne güzelsin böyle prenses maşllah sana rabbim nazardan korusun canım 💙 ciddi hanımefendi 😁😍
Busegokce Papatyannesi bazen çok tırsıyorum inanın, şu dis çıkarma döneminde taniyamiyorum değişik bir bebe😬👌🏻
Papatyannesi Busegokce Allah bağışlasın size sağlıkla büyütün inşallah🌺 Ama hakikaten ziyadesiyle tatlı bir bebeğiniz var😇 kaç aylık ?
Elifadakrt DilaraYigit1 ben de anne olup sac acanlara özeniyorumm. Kızım daha 3 aylık haliyle bende sac bırakmadı öyle bir yoluyor ki 😔
DilaraYigit1 Elifadakrt Benim de çok saçım yok döküldü hep . Aç arada fotoğraf için vs iyi hissettirir
Busegokce iki_tospik_annesiii noo bizimki sebeklik yapınca biri, aval aval bakıyor ne yapıyor bu diye😬👌🏻
nursocum Busegokce diş yavrularımızı ne hale getirdi bi haykırmada benden gelsin o zaman 🤪 üstler geliyor üstler 🥁🎺
Busegokce nursocum ayyyy siz yolu yarilamissiniz🤭 bizde daha tık yok, sanırım supriz yapacak. Huzursuzluk, iştahsızlık, salyalar hat safhada ama asla beyaz inci göremiyorum🤭