cideee07 2 ay 2 günlük kızım var, sadece anne sütü alıyor. 6 gündür kaka yapmıyor geçende 5 gün yapmadı zeytinyağı içirdim sabahına yaptı. Maflor plus ve nurse de kullanıyorum gazını çıkarıyorum ama kaka yok. Ne yapacağız böyle
ErkekkAnnesii cideee07 kaka problemlerine yazıyorum galiba bizdede aynı dert var böyle bir post açmıştım anne sütü alıyor sadece oğlum 10 12 günü buluyor kendisi yapamıyor 4. Aydından beri hep uyararak yaptırdım pazartesi doktora götürdüm maflora başladık yapmasını bekliyorum inşallah düzelir şuan 5 ay 29 günlük 1 hafta içinde inşallah yapar yapmazsa doktorumuz ne diyecek bilmiyorum huzursuz değilse bekleyin oğlum zorlanıyor öyle uyarıyorumda yapıyordu şuan maflor kullanıyoruz inşallah etkisini görürüz
ErkekkAnnesii cideee07 kulak çöpünü zeytinyağına batırıp pamuk kısmının hepsini sokuyorum acımıyor ama yapmayın bence bende alışır diye tedirgindim hep bununla yaptı 2 aydır ama yapar merak etmeyin inşallah belki yoktur huzursuz değilse sıkıntı yapmayın 10 güne kadar normal anne sütü alan bebeklerde mama ile beslenen bebeklerde 7 8 gün diye biliyorum aç karına zeytinyağı içirin faydası çok var bebek için düzene girer inşallah