nesliysldl Ozlemefe38 markasından çok içerği temiz olan bezleri tercih edin derim.Ben molfix kullanıyorum,bulamayınca sleepy. En kötü durumda şokta bebeland var onunla idare ettiğim günler oldu.Benim için önemli olan ana kriter içeriğinin tertemiz olması🥰
Ozlemefe38 nesliysldl tabiki icerik onemli bu urunu tanitan bayanda icerigi temiz dedi ama tabiki kötü demicek molfiksten sasmicam oyle karat verdik ben molfiksle 3. Cocugu büyütüyorum hic sorun yaşamadım cok tesekkur ederim yorumunuz icin
nesliysldl Ozlemefe38 içeriği temiz falan değil,ben ürün incelemelerine göre hareket ediyorum ,kanmayın o insanlara
bir_pasa_annesi Ozlemefe38 kız ben 4 numaraya kadar kullandım sıkıntı yoktu süper bezdi 5 e gectim cişini kakasını ta beline cıkarmaya basladı bizde 4 gündür sleepy külot bez kullanıyoruz asla ama asla cıkarmıuor
Asfogzrcpozlm Ozlemefe38 bende kullandım gerçekten çok iyi geldi pişik filan yapmadı diğer b zlere göre biraz daha esnek hatta şimdi pisk yapıp yapmaması çocuktan çocuğa deisirik denemeden bilemezsiniz
Ozlemefe38 Asfogzrcpozlm evet cildine gore farklilik gösterebilir ama ne yalan soyleyim cesaret edemedim
busra2626 Ozlemefe38 cok yogun parfum kokusu var banada numune olarak kayinpederim getirmisti aninda bebegimin poposunu kizartti ben sevemedim canim