Summerismom Kızlar merhaba. Sabah 11 de ilik koydum ocağa. Ne kadar kaynatayım acaba. İçine soğan sarımsakta atacağım altını kapatmaya yakın. Doğru mu acaba.
Gamzeli2206 Summerismom ben soğanı sarımsağı birlikte atmıştım ama nasıl yaparsan yap ilik önemli sabah 11 de koyduysan akşam 7 de kapatabilirsiniz ben öyle yaptım
birboncukannesiiii Summerismom 3\4 saat balkonda küçük tüpte kaynatıyorum. Karton bardaklara koyup derin dondurucuya sıralıyorum. Soğan sarımsak atmıyorum çünkü her yemeğime bi bardak koyuyorum. Pilava da yemeğe de çorbaya da
Mom62636362 Summerismom ustadan al tarifi diye bir kanal var, adam baya güzel açıklamış buzluğa nasıl kaldıracağını da gösteriyor, tavsiye ederim bir bakın isterseniz
Summerismom Gamzeli2206 kimisi 18 saat falan diyor çok geldi bana da sormak istedim. Akşama kapatayım şimdi koyayım o zaman soğanı da.
Zalimsin 5-6 saat kısık ateşte pişiriyorum kemiğin bütün iliği cikiyo çok güzel oluyo ben soğan sarımsak en başta atıyorum
Gzdzeynep Summerismom ilikli kemik kaynatıyorsanız 18 -20 saat mum gibi olan en küçük en kısık ocakta pişirmelisiniz. En sağlıklısı o. Altını kapatmadan bir saat önce sogan sarmısak atabilirsiniz.
Summerismom Gzdzeynep az once soğan sarımsakta koydum içine ama içi dolu daha bakalım geceye kadar ne olacak
Summerismom Balbocegi benim ocağımım en küçük gözü bile az kaynatıyor ama kaynama sesi geliyor yani. Olmaz mı ki böyle.
Balbocegi Summerismom em küçük gözü ben kapatma yönüne çevirerek ayarlıyorum. Var yok arası yanıyor o zamn. O şekilde kaynatma yapmıyor
Summerismom Balbocegi denedim dediğiniz gibi öncekine göre daha az kaynıyor en azından. Teşekkür ederim.