hnur52 taç nevresim ve havlu firması olan değil mi? Ben kalitesini çok beğeniyorum ama her firmanın iyi olduğu bir ürünü oluyor her ürünü üreten markalara şüpheyle bakıyorum açıkçası. Yani bir firma bebek maması çıkarıyorsa bir de tencere çıkarmamalı mesela. Taç marka olarak iyi ama demek ki başka dallara bulaşmamalı, fason ürettiriyor heralde