uykucuguzel Merhaba Pazartesi 1aylik aşısı olacak insallah. Ateşi çıkıyor mu ? Ne zaman banyo yaptırdınız. tecrübelerinizi yazabilir misiniz ?
Chonsan uykucuguzel ateş yapan bir aşı değil hepatit B aşısının 2. Dozu zaten duşu da 2 gün sonra yaptır
Melisasey uykucuguzel 1. Ay aşısında ateş huzursuzluk olmaz duşa da sokabilirsin merak etme doktorunda söyler zaten
Chonsan uykucuguzel yani bi tık oluyor tabi ama fazla değil ben akşam calpol verdim rahat yatsın diye iyi geçirdik şükür
akrep07 Bizde hiç ateşlenme olmadı, huysuzluğu da çok yoktu. Ne olur ne olmaz diye 2 gün bekledik, 3. gün yıkadım canım
Hsrt54 Ateş yapmiyo merak etmeyin uyuyo sürekli yani benimki öyleydi. Banyoyuda 2 gün sonra yaptir demisti hemsiremiz
TospikOglusum uykucuguzel hastanede ilk doğduğunda yapılan aşının devamı ateş olmuyo ,banyoda yaptırabilirsin👍🤗