Miraa59 benim kızımda 7.5 aylık herkesten korkuyor hoş evdeyiz yabancı kimseyi görmüyor ondan heralde diyorum ama büyük kızımın özel matematik hocası geliyor eve artık yabancıda değil onu bile her gördüğünde çığlık çığlığa ağlıyor. Korona bebekleri yabani olacak bu gidişle, bu ayların özelliğide olabilir