Ben de aynı dönemde yaşadım. 2 ay sürdü benım. Çok zordu. Hep uykuda emzirdim yarım saat. Bizim ki biberon kaynaklı değildi. Neden oldu bilmiyorum ama peşini bırakma. Bir şekilde emzir.hiç bir meme reddi kalıcı değildir, sabır ister. Bol bol vakit geçir bebişle . Çıplak emzir arada.geçiyor ama yoruyor baya. Allah kolaylık versin