Merhaba anneler 3 aylık bir bebeğim var ilk başlarda kakasını çok güzel yapıyordu ama son 1 aydır kendisi hiç yapmıyor uyaranla kaka yapmaya başladı 3-4 gün geçtikten sonra yaptırmak zorunda kalıyorum çünkü çok sancısı oluyor bu arada süt alerjisi var neocate mama kullanıyorum aynı zamanda anne sütü de alıyor . Bu durumda olan anneler neler yaptınız bebeğiniz kaka yapamayınca ? Uyaranla yaptırmak istemiyoeum bu sefer alışkanlık yapar diye de korkuyorum