Sabahtan beri resmen ölüyorum grip oldum artı regliym ayağa kalkınca bayilacak gibi oluyorum midem falan bulanmıyor . Internetten şöyle bir çay bakayım dedim hani yapayım kendime bir tarif fln bulurum diye girdin Anam bilmem ne tohumu bilmem ne tohumu okuyorum böyle evde bir malzeme olarak çaydanlık var bir de su 😂 tarifiniz var mı herevde olacak malzemelerden. Ihlamur yaptım bir işe yaramıyor 3-4 bardak içtim 1 demlik bitirdim yok dobarlanamıyorum.