Bebeğim 49 günlük oldueşim ise gidiyor tekim hiç bir şey yapasım yok yemek bile yapamıyorum akşama kadar aç kalıyorum aksamda meyve abur cybur yiyorm kahvaltı ile duruyorum hiç bi şey canım istemiyor çok kötü hissediyorum başkalarına bakıyorum nasıl canlı hayat dolular sanki icim öldü :(