oldugrs1 aynı postu açmıştım 🤪 canım bende çok tedirgin oluyordum yıkayamıyordum oğlum 3 aylık olucak 2-3 haftadır kendim yıkıyorum. Önce suyu ayarlıyorum duş başlığıyla yılıyorum bu Arada kendim banyomda ç. Makinem var onun üzerine bebişimin havlusu içine Müslin seriyorum kendi ben soyunuyorum bebişimi de soyup giriyorum dizime yatırıyorum ayaklarından başlayarak yavaş yavaş yıkıyorum suyun tayziyiğini düşük yapıyorum hem korkmasın hemde acıtmasın diye. Önce ön tarafını sonra arka tarafını tekrar önünü çevirip kafasını iyice yatar pozisyona getirip başını yıkıyorum yüzüne su kaçırmadan sonra yine arkasını çevirip başını sırtını iyice durulayıp çıkarıyorum. Hemen havlusuna sarıyorum kendi havlumu bağlıyorum üzerime bebeği giydirip sonra ben giyiniyorum böyle anlattığıma bakma 😂 hepsi 10 dk bu arada herşeyi denedim file yüZdürme 2 kişi en rahat kucakta yıkanıyor file su dökünce soğuyor hemen üşüyüp ağlıyor benim oğlum