Livam [bilinmeyen] kızım 47 günlük oldu doğduğu günden beri aynı bezi kullanıyorum yani sleepy 😊 bazen kakasını da çişini de fazlasıyla yaptığı oluyor ama taşırma durumu hiç yaşamadık çevremdeki bir çok insanda aynı bezi kullanıyor ve herkes çok çok memnun 😊 sebebi nedir bilemedim ama sık sık bezini değiştirdiğinizde de aynı şeyi yapıyor mu diye bir kaç gün daha takip edip isteğinize göre bez araştırması yapabilirsiniz 😊
Defneninannesi Livam Ben bu konuda çok pimpirikliyim nerdeyse saat başı bezi dolmadan değiştirdim sızıntı yaptı 3 kez çişini
Eflininannesi Aynen benimde öyleydi 1 ve 2 numaradan memnun kalmıştım ama 3 numara bez taşırmaya başladı ve bez çişini yaptığında çok ağırlaşıyor şişiyor ben primaya başladım şimdilik bir sorun yok
NurR Eflininannesi bende primaya geçmek istiyorum bebeğiniz kaç kilo kaç numarasını aldınız acaba primanın bezleri büyük diyorlar da numarasına karar veremedim
Asrinbaby [bilinmeyen] küçük mu geliyor acaba ben prima premium care kullanıyorum 1 numara 10 günden sonra olmamaya başladı sürekli cis dışarı cikiyordu sonra 2 ye geçince bitti o sorunumuz.
Derinsuveannesi [bilinmeyen] canım benim kızım 27gunluk Prima kullaniyorduk hem tasiriyordu hemde çok pisik oluyordu ama sleepy aldık pisik falan kalmadı kızımın sleepy tavsiye ederim ben
Eflininannesi Can bantlarında sıkıntı var sanırım bez ağırlaşınca aşağı çekiyor oda beline göbeğine kadar çıkarıyor kakayı yapışkanında da problem olabilir belki sleepynin sadece pişik yapmamasını sevdim
Amine Can bez kalayı emmez ya çok kaka yaptgndan tasmistr yada küçük geliyodr bir digeride eğer bezin tek tarafindan ciktysa bezi yanlış baglamisindr
Asrinbaby [bilinmeyen] 😂 az önce altını değiştirirken bir kaka yaptı allahtan alt açma bezi vardı anne olmak kaka ile yasamakmis 😂
Asrinbaby [bilinmeyen] sleppy nın de kokusuz ıslak mendili varmış komşum almis bende deneyeceğim hemde çok uygun almis. Prima kullanıyorum bende ama 5 6 tl tanesi 🙈 50 tane aldım doğmadan önce 10 paket rahat bitmiştir. Bir de jhons baby yenidoğan mendili guzelmis onu da deneyeceğim jokerde çok uygun.
Deleted0089 Asrinbaby prima in içinde başka maddelerde var saf su ve pamuk olan 2 marka var piyasada 1 uni yenidogan 2 sleepy yenidogan
Yeliz [bilinmeyen] prima ıslak mendilden memnun musunuz? Uni baby kullanıyoruz. Denemek için almayı düşünüyorum.
DurununAnnesi Yeliz ben memnunum beyaz olan hassas ciltler için kullanıyorum.primanin.uni baby hem pahalı gusel tabi ama,a bütçeyi aşıyor sonuçta çöpe gidiyor.neyse sleepy ıslak hevluda iyi diyorlar
Eflininannesi NurR 6, 5 kilo 3 numara kullanıyorum ama biraz sıkmaya başladı iz yapıyo 3+ varsa ona geçicem primada yoksa 4 e başlıycam primanın 3 çeşit bezi var ben yeşil paket aktif bebe olanı kullanıyorum
NurR [bilinmeyen] slepynin de parfümsüz var ben yeni kullanmaya başladım çok memnun kaldım miniçoda 4 lüsü 15 tl
Asrinbaby [bilinmeyen] akakce den almis arkadaş bi bak istersen sitesine cnm bende bitince geçeceğim ona begenirsem
Can Eflininannesi evet doğru tespit ben yeni primadan slepy e geçtim sırf pişik olmasın diye evet pişik etmiyor ama prima kadar sağlam tutmuyor belini felan oyle iste olur zaar 😁😁😁😁😁
Zeykemk26 [bilinmeyen] ya bende prima kullanıyorum ama 2 kere çişini yataga kdr yapmıstı ustu bası bende yyan yatırdıgım ıcın oldu sandım bezlemı alakalı primayı sevıyorum ama ben ya 2 numara aldııgım prima premiım car belkı o baska olur bu ılk aldıgımı yanlıs almısım