Betulguzel06 mamayı bile kusan bebek ek gıdayı hayli kusar bence. Her bir göğsünüzü 15 dk boyunca emzirin ki sütün yağlı kısmını alabilsin. Her emzirmeye son emzirdiğiniz göğsünüzden başlayın ve göğsünüzü tamamen boşaltmasını sağlayın. Sütünüz bebeğiniz için altın değerinde şu anda, emin olun hızla kilo alacaktır. Anne sütünden daha kilo aldırıcı değil ek gıda, 6. ayı bekleyin lütfen yazık el kadar bebeğe.