gmzcvk Merhaba anneler daha once bunu yasayan var mi? Kirpik dipleri bir anda capaklandi iltihap midir? 😥😥
Besteee gmzcvk benim bebeğimde de oldunhemde bayanuzun sürdü doktor damla veriyor o biraz iyi geliyor ama bize o bile yaramadı nemli bezle sürekli temizledim kendiliğinden geçti korkma sende en güzeli temiz nemli bezle alman
Nildailay gmzcvk bendede olmuştu doktorum kafası üşümüş olabilir dedi benim beneğim asla şapka istemiyordu ama daha küçük havalar soğuk şapka mutlaka tak canım duştan sonra özellikle dikkatli ol geçicektie emziriyorsan sütünle temizleyebilirsin pamuğa damlatıp
Oznur123 gmzcvk canim goz tıkanıklığı ya da kafasını üsttugu zaman oluyor benim bebegimde de oldu doktora söylemiştik damla verdi sutunu de surebilirsin dedim ben damlayı kullanmadım sutumu pamukla suruyordum oyle gecti
Oykmmkrkn gmzcvk sürekli sil canım benimde oldu batağa durdu yeni geçti sayılır sürekli sildim. Damladan pek fayda görmedim gibi. Veya ben düzensiz kullandım ama sürekli silip kendi şampuanınla hafif ıslatıp sildirdim şuan tekrar etmedi
Sanem_05 Benim bebeğim 20 günlük oldu. Ilk bir haftasında aynı problemi bizde yaşadık doktorumuz göz damlası verdi ve iki üç gün içinde geçti. Endişelenmenize gerek yok her yenidoğanda olabiliyormuş
gmzcvk Nildailay sapkasini hic cikarmiyorum 😥😥 sadece konak olmasin diye arada havalanmasi icin sadece alt degistirirken cikariyorum
gmzcvk Oznur123 damla tobrex mi sapkasini hic cikarmiyorum sadece alt degistirirken hava alsin konak olmasin diye o sirada cikariyorum sonra hemen takiyordum
gmzcvk Oykmmkrkn size de verilen damla tobrex mi insallah gecer gozune zarar vermesin 🥺🥺 icim aciyor resmen benim yuzumden mi oldu diye
Oykmmkrkn gmzcvk yok canım sezeryanda oluyor diyorlar pek bilmiyorum benimde oldu herkesde nerdeyse olağan durum doktorumda öyle dedi Netira kullandım birde bir damla daha ilk zamanlar bu dediğin olabilir tam hatırladım attım.
Oznur123 theAna canim şuan o 9 aylik pek hatırlayamıyorum ama bizimkinin ara ara geçip tekrar oluyordu
merwecik gmzcvk Benım bebeğimde de olmuştu genelde yeni dogan bebeklerde oluyormuş Göz kanalları kapanıyomuş göz damlası ve masajla 3 4 günde geçti telaşlanmanıza gerek yok
gmzcvk Oykmmkrkn ben normal dogum yaptim ama 🥺 oluyor demek ki normalde de insallah hemen duzelir sagolun
Edayaz gmzcvk benim de bebeğim yeni doğduğunda çapaklanma problemi yaşadık doktor serum fizyolojik ile temizle dedi ve damla verdi sf i pamuğa damlatıp içten dışa tek seferde temizleyip damlasını kullandım 1 haftada iyileşti