hulya21 sizi anlıyorum ama kilosu çok az gibi gelmedi bana yani tam hatırlamıyorum tabi de doktor normal diyorsa biraz bekleyin bence inanın çok zorlanırsınız diğer türlü. Kızım 1 yaşında hala bile sindiremiyor bazı şeyleri, alerjik bebekler zaten az kilo alıyor burada doktor değerlendirmesi önemli. Bir de uykusunda falan vermeyi deneyin alerjik mamayı kucakta sallarken gezdirerek vs bi şekilde olabilir bence o aylarda daha kolay içiyorlar anladıkları zaman daha zor esas. Öncesinde biraz havalandırın kokusu gitsin doktorumuz bize öyle demişti.