BurcuBujamin Selam kizlar bebegim 3 aylik sadece emziriyorum bugün adet oldum. Böyle adet olup sütü azalan varmi☹️
Elaylama BurcuBujamin ben öyle bir şey yaşamadım ama daha 2 gün önce okudum. regl dönemlerinde süt azalması normal bir şeymiş. regl bitince düzene girermiş.
Deleted0089 BurcuBujamin ben 40 ondan sonra adet oldum ve hep emziridi. Halada emziriyorum normal yani o aylık kızım ek gıda reddi var hala emiyo yani sadrce 😂😂
Melekkizz Deleted0089 ben 40 tam snra bir kez adet olsun birdahaki adetinin üzerinden 15 gün geçti henüz olmasın gecikmeler normalmi
Deleted0089 Melekkizz düzensizlik çok normal bende korkup aramıştım Dr daha yeni hemde emziriyosun düzensizlik normal dedi
Siracseda BurcuBujamin ben sadece 4 gün gördüm 40 dan sonra başkada yok valla çok sistim ne olacak belli değil 😒