Zalimsin Bundan kullanan var mı kızlar? Kızım 20 aylık üstünde aktivite yaparız özellikle resim için iyi olur diye düşündüm ama kullananlar yazabilir mi bebisler seviyo mu ve kalitesi nasil
sedaykn Zalimsin Ikea Flısat modelinde aktivite masası kullanıyorum ben. Başka bir markadan almıştım. Resim yapmak istediğinde resim yapıyor. Bazen üstünü açıp kutulara su, kinetik kum falan doldurup oyun oynuyor. Çok kullanışlı.
Emel3003 Zalimsin instagramda liva.ceylan var o çok memnun kullanıyor isterseniz sorun herşeye çok güzel cevap veriyor