hayriye_alp06 Merhaba birkac sorum olacak 14 bucuk aylik olduk camasirlarini utulemeyi birakmayi dusunuyorum bi sikinti olur mu acaba cildiyle ilgili ek durulama falan yapsam..?ve bebek deterjanini kac yasa kadar kullandiniz?