SDefneA canim bizde az önce vurulduk. Doktorumuz 2 3 ay sonra belirtisini yasarsin dedi. Orası şiser, iltihap akar korkacak birsey degil yani. Birsey kullanmayacakmışız herhangi birsey olursa kolunda eger oyle bir durum yasarsan bu asinin tuttuguna işaretmiş. Iltihap akmıştır , farketmemişsındir