Serolinaa Kızlar bebeğini Abdurrezzak Kaya’ya götüren var mı? Memnun musunuz? Bana pek detaylı bakmıyor gibi geldi de bebeğim daha çok küçük
lazannesi Serolinaa ben götürüyorum canım memnunum 6 aylık bebeğim hem pandemiden dolayı özel klinik olması da tercih sebebimiz