Dün gece oğlumu uyutmadan önce yastığını düzelttim uyutup yerine koydum…Yarım saat sonra uyandı emzirdim uyudu …Biz uyumaya geçince uyandı sesimizden kucağıma aldım bi baktım yastıkta 1 damla kan çok korktum bi an bi yerimi kanıyor neden diye çünkü yastığı düzeltmiştim hiçbişey yoktu kafasına ,yüzüne ,ağzına,burnuna,kulağına,ellerine,boynuna her yerine baktım hiçbişey yok yok yok defalarca çocuğu yatağından kaldırıp baktım neydi bu şimdi
- ?sabaha kadar uyumadım düşmüştü kafa üstü ama biraz ağladı durdu bilinç kaybı kusma falan hiçbişey yoktu sabaha kadar uyandığında ya bilinç kaybı olmuşsa diye düşünüp durdum çok şükür bişeyi yok ama nerden geldi bu kan😣