Aysemerve canınızı sıkmayın, oğlumun da tiroit bezleri düzgün çalışmadığı için aynı ilacı biz de kullanıyoruz her gün aç karna, 3-4 ayda bir da kan tahlili ile takip ediliyor endokrinde, ilacını düzenli aldıktan sonra sıkıntı yok, Allah dermansız dert vermesin 🙏🏻