1prens1prensesannesii Oğlum 7.5 aylık. Avakado yedirdim 2 gün. Sanırım alerji yaptı. Yanakları isilik gibi elma yanak oldu. Birde karnı kaşınıyor sanırım. Evde yapabileceğim birşey var mı? Yada doktora mı götğrmeliyim?
1prens1prensesannesii Xyz1234 bugün hiçbirşey yedirmedim canım bakalım inşallah geçer. Ama krem felan sürebilir miyim acaba? Yüzü isilik gibi böyle
Asafeymeninannesi 1prens1prensesannesii Beklemede kalın, devam ederse götürürsünüz Yüzünü bioderma atoderm ile nemlendirebilirsiniz 😊
Dolunayinannesi Xyz1234 asla yuze bebe yagi surmeyin linola diye bi krem var yuzune ondan surun icerigi temiz ve cok guzel nemlendiriyor
Xyz1234 Dolunayinannesi ya var ya ne kadar zor çocuk büyütmek doktorun söylediği bile doktoru tutmuyor 😒 teşekkürler
Dolunayinannesi Xyz1234 valla tecrubeyle sabittir ben o hatayi yeni dogdugunda yapmistim cocugu banyodan sonra yagladim elimde kalani da yuzune surdum hani nemlensin diye butum yuzu doktu bebegimin mahvolmustum uzuntuden siz yapmayin bari