Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Kızım 11 aylık olmak üzere.
Ben gün içinde ne oynatıp ne öğretebilirim bazen hiç bilmiyorum yürümeye hevesleniyor ama ellerinden tutup yürüttüğümde belim hemen ağrıyor(3 kere belimden uyuşturuldum sanırım ondan böyle) her zaman yapamıyorum bunu sonrada kendi kendime üzülüyorum yazık kızım yürüyecek belki ama destekleyemiyorum diye günler gelip geçiyor her gece bugün kızıma yarar ne yaptım ne yapmadım diye kendimi sorguluyorum yetersiz hissediyorum. Neler yapıp neler öğretebilirim fikir verir misiniz🌸