Htcesylmzz Oğlum 14 aylık. Çamaşırlarını ayrı ve sıvı deterjan yada granül kullanarak yıkıyorum. Bi tanıdığım artık normal deterjanla yıka vücudu alışsın yoksa ilerde çok zor olur alışamaz dedi kafam karıştı henüz küçük diye düşünüyorum size sormak istedim.
sut_kuzusu Htcesylmzz 1 yaşını geçtikten sonra normal deterjana başladım. Bebek deterjanları kirleri çok iyi çıkaramıyor. Bi sorun yaşamadık. Yumuşatıcı kullanmıyorum ama
Htcesylmzz Mom9 Mom078 sut_kuzusu TalentedMom gusako DilaraYigit1 AselEzgi çoğunluk kullanıyor bende kullanmaya devam edicem teşekkür ederim 🌼
Mom9 Htcesylmzz bence önce sağlık zaten ister istemez kimyasalı görüyo vücutları. 2yaşına kadar ayrı yıkanmalı ve bebek deterjanı kullanılmalı. Okula başlayana kadar da bebek şampuanı