Elifim1512 canını hiç sıkma, doyuyordur ama senle temas kurmak istiyodur. Benim bebeğim de öyleydi, yorgunluktan ağlıyordum wc ye bile gidemiyordum. 2 aydan sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı. Şimdi covid olduğum için 3 saatte bir falan emzirmeye gidebiliyorum sadece. Bu günlerin kıymetini bil, şimdi kucağımda olması için neler yapmazdım 😔