Pandicornlar canım benim kızım ilk doğduğunda oldu egzema yüzünde. 2.haftadan 1 aylık olana kadar öyleydi ben de çok taktım yediğimden mi oluyor falan diye. Doktora gittiğimizde muhtemelen çok terliyor ondan oluyor dedi. Vücudunun bazı yerlerinde de vardı. Gerçekten de ilk zamanlar çok giydirmek çok örtmek gibi bir hataya düşmüştük annelerimiz yüzünden. Üstüne bir de emerken çok terliyordu, yüzünü yattığı yere sürtüyordu yine terliyordu. Bunlara dikkat ettim ne zaman terlemenin önüne geçtik o zaman agzema da geçti. Doktor ilaç vermemişti bilerek. Dikkat edin geçer demişti. Size de geçmiş olsun terliyor mu bebeğiniz? Böyle bir durum olabilir mi