kukuleta Hanımlar bir sürü ipek eşarbım var sivilceli oldugum dönemde fondoten kullanıyordum birde özel günlerde makyaj yapıyorum eşarplarımın yanaklarına gelen kısımları hep fondoten lekesi ne denediysem çıkmadı adeta leke işledi eşarba. Bi öneriniz var mı
Kuzum35 kukuleta ufak bir yerine deneyebilirsiniz ama neden yaksın ki. Ben biobellindanın yağ-kirini kullanıyorum.
Hotic kukuleta bulaşık makinesi parlatıcısı da deneyebilirsiniz onu da duymuştum bide tıraş köpüğü 😄 zarar verir diye tereddüt ederseniz ucuna bi deneyin içe gelen kısmına. İnşallah geçer 😊
Ebruli101 kukuleta ipek eşarbim yok şal kullanıyorum fondöten sürünce leke oluyor ama makineye atıyorum ben çıkıyor ☺️
Nrgs kukuleta benim de bir dönem öyleydi gerçi hala sivilceliyim de fondöten sürecek vaktim yok😁fondöten üstüne ütü yapınca içine işliyor o zaman çok zor oluyor ama yine de eşarp şampuanıyla bir kaç kere yıkayınca çıkıyordu
Ebruli101 kukuleta eşarp kullanmıyorum canım bilemiyorum nasıl çıkar şallara bişey olmadı devamlı atıyorum ama 🤔