Merhaba arkadaşlar,kızım doğduğundan beri bu forumu takip edip tecrübelerinizden yararlanıyorum ☺️ Ancak az önce kayıt oldum ve beni çok zorlayan bir konuda tecrübeli anneleri dinlemek istedim..kızım 16 aylık en son 8. Ayında kendimce okuduğum kitaplardan yararlanarak uyku eğitimi vermeye çalıştım,kızımı yatağa koyarak bende parmaklıklardan elimi uzatıp ninni söyleyerek 45 dakikalık uykuya dalma süremizi 15 dakikaya çekmiştim zamanla ve kendi kendine uyumayı öğrenmişti ta ki dişleri zorlayana kadar..o sıra kıyamadım ve memede uyumaya alıştı gecede 3 kez kalkıyordu ancak şimdi 16 aylık ve son 3 haftadır gecede 6-7 kez kalkıyor ve memede yine uykuya dalıyor malesef. Çok zorlanıyorum 3 gündür uyku eğitimi vermeye çalışıyorum asla sakinleşmiyor yatağına bende giriyorum kucağıma alıyorum ne yaptıysam olmuyor,oyun oynatarak 3 saatte uyutmayı başardım bu sefer de gece uyanınca çok ağlıyor 1 saat yine ne yaptıysam memeye koymadan uyumuyor..uyanırım onu da geçtim ama artık gece beslenmesini kesmemiz lazım nasıl başaracağım, bebeği inatçı olup uyku eğitimini başaran var mı çok uzun yazdım kusura bakmayın 😔 umarım cevap gelir 😢