2 ay 7 günlük oğlum var. Hem meme emiyor hem de mama veriyorum. Bugün sağlık ocağında kilosu 5900 gr çıktı. 1 ayda 1 kilo almış. Hemşire böyle giderse obez olur mamayı kes diyor. Sütüm yetmiyor o nedenle mama veriyorum. Oğlumun kilosu fazla mı gerçekten obez mi olur?