Neslihankeskin Doğduğu günden beri kusuyor bir problem yok dedi doktor reflü değil dedi yediğinin fazlasını çıkartıyor diyor benim gibi anneler var mı bebeği çok kusan bazen süt çıkartıyor bazen peynir gibi kesik kesik
Esra3334 Neslihankeskin benimde doğduğu günden beri kusuyor reflüsü var dedi 2 ayrı doktora gittim reflü yatağa rkullanıyırdum şimdi o küçük gelmeye başladı reflü yastığı kullanıyoruz
Esra3334 Valla yarıyordu ama büyüdü şimdi yastık aldık yatakta. Durmamaya başladı yastık aldım şimdi onu denicem