Oğlum 4.5 aylık gece nerdeyse 12 saat uyuyor (emmek için kalkıyo ama uykusu açılmıyo) gündüzde 3-4 kere 3 saat falan uyuyor. Tek sıkıntı şu pusette sallayarak uyutuyorum gündüz uyuduğunda pusetindwn yatağına koymak için aldığımda uyanıyor. Gece pusetinden aldığımda uyanmıyor. Artık yatağında kendi kendine uyusun istiyorum. Ve benim bebeğim sıcaklığımı çok arıyor bazen uykusunda sıçrıyo bazen ağlıyo ben eline dokunduğumda susup tekrar uyuyor. Sizce uyku eğitimi için erken mi nasıl bir yol izlemeliyim?