Gelişiminde sıkıntı varmıdır acaba emeklemiyor koltuğa tutunmuyor ama sürekli yuvarlanıyor eşya versem alır ver desem vermez Çığlık atıyor kullandığı kelime ba ba alkış yap deriz canı isteyince yapar Hareketli müzik çalar kendimi sallar Oynamaya çalışır Adıyla seslenirim bakar Ama ver tut Yada yüzüme öyle odaklanmaz Bakmaz çağırsam etsem Emeklemiyorda Alttan iki dişi çıktı böyleyiz sizce sorun varmıdır İlk çocuk gerçekten kızmayın sizler daha tecrübelisiniz diye sormak istedim :)