Selam anneler, Her ay sağlık ocağı haricinde çocuk doktoruna gidip bebeklerinizin rutin kontrollerini yaptırıyor musunuz? Benim kızım ay başında 4 aylık olacak hem virüsten dolayı hem de maddi açıdan bizi sarstığı için bu ay götürmemeyi düşünüyorum. Evde tarttım Kilosu 6.600, boyu 65 cm. Sırtüstü yatırdığımda yüz üstü dönebiliyor. Yüz üstü yatarken başını rahat kaldırıyor. Gelişimi iyi mi sizce? Doktora gitmemem sorun teşkil eder mi? Başka neyi kontrol etmeliyim? 4 ay kontrolünde başka bir şeye bakılıyor mu?
Bir sorum daha var. Kızım alerjik bir bebek doktor bu ay ek gıdaya gececeğimizi yoksa alerjisinin daha uzun süreceğini söyledi. Patates havuç kabak ile başlarsın dedi. Ama çok küçük henüz nasıl vermeliyim. Patates çok katı değil mi acaba anne sütü ile biraz yumşatmalı miyim? 3 gün kuralı uygulayacağız. 1 çay kaşığı patates yerse su ne kadar vermeliyim?