Pelin55 online sipariş verdiğimde kredi kartı kullanmadığımız için kapıda ödeme yapmam gerekiyordu. Gelmeden arıyorlar zaten durumu söyleyip ona göre ödeme yaptım (post cihazını uzattılar, şifreyi söyledim onlar girdi). Bakkal, kuruyemişçi ve eczaneye de aynı şekilde durumu açıkladım ya hesaba havale yaptım ya da karantina sonrası ödeme yaptım. Geldiklerinde kapıyı açmadım, siparişi bırakıp mesafe olduğunda açtım hep