sevimli61 Selam anneler Bebeğim 1 aylık Yaklaşık 20 gündür sürekli ıkınmak istiyor, uykusundan uyanıyor bu yüzden . Derin uykusu asla yok gündüzleri de geceleri de sürekli uykusunda ıkınıp uyanıyor . Bu durumu yaşayanlar var mı ?
fatmaFf sevimli61 Geçmiş olsun sizin bebeginizde çoğu bebek gibi gazlı bir bebek. 10 anneden 8iyasiyor hiç panik yapmayın. Bi gaz damlası alın deneye deneye oglunuza iyi geleni bulacaksinizdir. Benim oğluma nurse harweys şurup iyi geldi. Umarım sizinkjne de iyi gelir
Ebrcrkc sevimli61 benimde o şekilde yapiodu cnm gazdan dolayı.bi kaç damla denedim ama hepsi şeker katkılı ve açıkçası ise yaramıyor ne yaparsan yap devam ediyo sadece o anlarda karnına masaj yaptım bacaklarını karnına doğru bastırıp çıkarmasına yardımci oldum bide karnına ve ayaklarına sıcak havlu iyi geliyor
NeclaDefne sevimli61 benim de sabaha karşı uyanıyordu uykusundan doktora söylediğimde gaz damlasi verdi ama hiç kullanmadım masajın daha etkili olduğunu düşünüyorum tabi doktordan iyi bilmiyorum naçizane fikrim ilk önce doğal yolların uygulanması. Kesinlikle gaz damlasi ise yaramaz diyemem ama bebeğim 44 günlük hafifledigini görüyorum gazını yine kendi çıkartıyor ama aşırı ikinmaya başladığında gece de olsa gündüzde olsa önce kucağıma alıp gazını çıkarmasına yardımcı oluyorum sonrasında karnına masaj yapıyorum.
Ebruliuy sevimli61 aynı durumdayız o ıkınırken içim gidiyor bir haftadır damla kullanıyorum sürekli çıkarıyor ama hala ıkınıyır gazman gibi bebeğim bitmiyor gazı mahvoldum
sevimli61 fatmaFf çok teşekkür ederim Ama hiç uyumuyor gibi daha doğrusu uykularında sürekli ıkınıp ıkınıp duruyor bazen o kadar kuvvetli oluyor ki ılınınca uyanıyor tekrar uyutup yatırmayı DEniyorum 24 saat başında bekliyorum
sevimli61 Ebrcrkc bende damla deniyorum sırayla bende bir fayda göremedim ☹️ Etraf sürekli sütün yaramıyor doymuyor mu Sütün mü ağır geliyor diyor Bunun üzerine maastit oldum zar zor besler oldum artık
fatmaFf sevimli61 Evet benimki de öyleydi daha yeni yeni gazını kendi cikariyor. Biraz zaman geçsin rahatlayacaksin. Nurse harweys surubu denemeni tavsiye ederim dediğin gibi oğlum uykusunda bile ikiniyordu hiç kiyamiyordum ama yapacak bir şeyim de yoktu çok şükür düzeldi. Karnına masaj yaparak ve ayaklarını karnına bastırarak yardımcı olun inşallah bi an önce atlatirsiniz
Ebrcrkc sevimli61 etraftakileri dinleme cnm boşver sen.her fırsatta emzir duşta sıcak su tutarak göğsüne masaj yap.ve dediğim gibi bebisinde karnına havlu ve masaj👍ben böyle çare bulmuştum şimdi de prebiyotik biogaia damla verdi doktor onu kullanıyorum kakasini falan daha kolay yapio
fatmaFf sevimli61 Canım etrafa bakma gazlı bebek sürekli ekmek ister doymadigindan değil üzülursen sütün etkilenir. Bende bu yüzden mastit olmuştum
Minikprensannesi Benım bebegımde de aynı durum var malesef ıkınmakdan kıpkırmızı oluyor gazını cıkartamıyor cıkartırken cok zorlanıyor 😞
sanikosan Minikprensannesi benimki de çok ıkınıyor. Koca insan gibi sesli gaz çıkarıyor. Bir de ishal bile olsa zorlanıyor çocuk. Ultrasonda birşey çıkmadı ama yine de endişeleniyor insan.
sanikosan Minikprensannesi bizde de sırf gaz vardı da bağırsaklarda sorun çıkacak diye korkum var allah korusun.
sevimli61 NeclaDefne teşekkür ederim Bilgi için bende öyle deniyorum umarım gün geçtikçe düzene girer rahat uyur 😌
Kubracosaar Benim de bebeğim de ciddi ıkınmalar vardı gaz damlası ve bağırsak düzenleyiciyle düzene giriyor az da olsa sonuçta damlalar yardımcı kendileri öğrenmeleri gerekiyormuş bi de karnına sıcak havlu koyun gerçekten iyi geliyor
sanikosan Minikprensannesi süt alerjisi nedeniyle acile düştüğümüzde lavman da yapıldı. Çocuk zaten ishal su gibi kaka yapıyor, gaz çıkardı birtek doğal olarak.