Hadi kızlar hayatta korktuğunuz en kötü durumlar nelerdir yazın🤫
benden başlayacak olursak birinci olarak bebeğim henüz küçük olduğu için herhangi bir kusma durumunda boğulursa diye çok korkuyorum
İkinci olarak ise İzmir depremine Yakalandım ozamanlar hamileydim son haftalarımdı deprem olurken ben duşdaydım ve çok korkmuştum ama sakin kalmaya çalıştım erken doğru rum diye Şimdiyse bebeğimle yakalanırım diye çok korkuyorum Allah korusun Rabbim bir daha yaşatmasın 😥