Ilbilge işte siz emmeyi kacırdıgınız için tepkisi bilinçli . Bakın benim de oglum zayıf, istahsız, ben de hem etraf baskısı hem kendimce yemesi gerektigini düsünüyordum. Ama o iş öyle değilmiş. 25 aylık hala emziriyorum hala sütün faydası var. Ek gıdayı ömür boyu yiyecek. Birkaç gün ısrarcı olmayın ve emzirmeyi siz teklif edin, ya da o istediginde hemen karsılıksız olarak emzirin. Kosullara baglı kalmadan emerse yemek de yiyecektir. Emmek istemesi sadece beslenme degil duygularını da memede regüle ediyor. Hiç ısrar etmeyin, ara ara teklif edin ama o an güvenli olan neyse istedigi emmekse emzirin.