cydcvk git gide artiyor fiyatlar e biliyorlar tabi almak zorunda olduğumuz birşey yükselttikçe yükseltiyorlar. Ya alamayanlar napsın valla Allah yardım etsin. Kullanan memnun olan vardır ama ben cok şaşırdım bir kez bebevita almak zorunda kaldım kızımın maması buralarda yok diye eşim idarelik almış inanın mama resmen erimiyor her yaptığımda 10 dk kalan yapışan mamayı çıkarmak için uğraştım. Odagüya en ucuzu 50 olmuştu sanırım. Allah alamayanların yardımcısı olsun