15 günlük bebeğim var ilk 10 gün küvezde kaldı sütü elektrikli sağma makinesiyle sağıp yolladım göğsüm yara olmamıştı şimdi kızım iki göğsümü de kanattı göğüs uçlarım taş gibi sert 3 gündür elimle sağıp biberonla veriyorum. 3 gündür hiç iyileşme de olmadı. Gebeliğin son 2 haftası gümüş kapakları kullanmaya başlamıştım. Tahin yağı, kantaron yağı, göğüs kalkanı hepsini deniyorum düzelmiyor. Emzirmekten çok korkuyorum psikolojim alt üst oldu hiç iyi değilim.