Merhaba hanımlar 6.5 aylık bebeğim var 5-6 gündür ne ek gıda ne mama hiçbirini istemiyor ne yerde ne kucakta durmuyor hep bir huysuz bir sıkıntısı var biliyorum ama bulamıyorum uyurken ağlamalar falan. Birde ağzı hep açık hani yavru köpekler olur ya aynen öyle dilini çiğniyor bazen aç sanıyorum ama yok yemiyor çişli bezde azaldı damaklarda beyazlık falan hiç yok annem içeriden kaşınıyordur yer yapıyordur falan dedi. Bunun dışında diş belirtileri nelerdr yada bu iştahsızlığı uykuyu ve huzursuzluğu nasıl tarif ederiz nedir derdi minikanın