Azra12 milletimizin kafasına durumun ciddiyeti dank etmeli artık. Bazen sadece ben evdeymişim, ben dikkat ediyomusum gibi geliyo. 1 ay önce ailece korona olduk cehennemi yaşadık resmen, hem de o kadar dikkat ederken. Ama herkes çok güzel normal hayatına devam ediyor dışarda. Dilimi kalbimi kötü duygulardan sözlerden uzak tutmaya çalısiyorum, zorlaniyorum ama o sağlik çalışanlarının halini, o hasta insanların canıyla mücadelesini görünce keyfi hareket edenlere ağız dolusu saydırmak istiyorum. Herkes çok sıkıldı, umarım seneye bu zamanlar, bu kıştan kalan mont ceplerinde maskeleri görüp bir iç çekeriz sadece ve önümüze bakarız ne gunlermis diye